Alla inlägg under mars 2013

Tja

Av Julia - 25 mars 2013 22:45

Hej har inte bloggat på typ 100 år pga att mobilen va konstig å de inte gick att blogga därifrån och de har varit lite att stå i på skolan och den stora sanningen....jag är för lat för att blogga från datorn.. Pro :P

Idag red jag först Carisma som var helt vild och inte gick att skritta, galopp gick därimot utan problem ;) Stolt att jag knappt höll mig kvar på en vilt stegrande liten B-ponny :)

Sen skritta jag Sonat... Eller tanken var å skritta men det vet vi ju hur bra jag ä på att låta bli ;)) Han var som vanligt gudomlig idag om jag får tycka till själv :*

Är också anmäld till min å Sonats första tävling i Hoppning och Dressyr :)))) Jaaaaaaa fatta hur superkul :D
Dressyr: L:C1 och L:B1
Hoppning: L:C och L:B :)))))))
Supertaggd Julia:*

Nu ska jag sova och längta till påsklov från och med Torsdag <3<3

Godnatt// Julia

Av Julia - 20 mars 2013 10:50

Står i matkön me Linn :) Har lagpass hela dan //Julia

Av Julia - 15 mars 2013 23:13

Hej.

Sprang nyby igår med hunden, inga problem med tanke på att jag inte sprungit på hela långa vintern.

Det gick bra i skolan idag och de var inga jättejobbiga lektioner.
Och sen sprang jag med My på nyby och hoppsan så känndes träningsvärken :( :) Men de gick bra ;)

Åt jäääääättegod mat ikväll Tack Pappa <3<3<3

Ska träna för Buster på Lördag och Söndag med Carisma :D för Sonat är ju lite sjuk :(
Hoppas det går bra :*

Har gäster hela helgen :)

Jaja nu ska jag koll på när alla vuxna spelar spel :) Dom har nog kul ;)

Hejdå// Julia <3

Av Julia - 14 mars 2013 17:21

Hej

Har inte bloggat på jättelänge.....Men jag har en anledning. Sonat är sjuk (virus) Och jag har varit där typ hela tiden :/ Men nu ska jag fortsätta inlägget med lite kuligheter :)

Som alla vet är det Fredag imorrn Yippie <3<3<3 Bara jag som tycker att veckan gått ganska snabbt?

Det gick vell bra på skolan idag och sen va ja me Linn :D

Jaja see u later //julia

Av Julia - 9 mars 2013 23:05

Hej!
Ja som ni säkert vet vann Robin melodifestivalen :)
Gillar han, asduktig!

Aja... Idag hoppade jag Sonat på hackamore: värdelöst, han blir sååååå stark på högre höjder och jag fick styra in i väggen för att han skulle stanna :/ Jaja då vet jag att jag bara ska rida dressyr och markarbete med hacket :) Köpte ett nytt bett idag på Tegs och ett par byxor på Lindex :)

Red oxå Carisma :) Ängeln hoppade L:a bana idag med mig och Matilda har insett att det inte är farligt att galoppera. Så det blev full fart runt runt och runt i ridhust ;) Ganska nöjd med ridningen och Sonat var supersvettig så han fick "bada" :) Hejdå //Julia :*

Av Julia - 8 mars 2013 08:05

Hej!

Ska fara till stallet om 10 minuter och ska fara och träna för Emelie =) Det ska bli JÄTTEKUL!!!

Det är jättefint väder och jag ska försöka ta några bilder på ponnysarna <3

Det blev inte att bada idag för Matilda är lite förkyld, men ksk imorrn.


Vet inte riktigt vad jag ska göra sen idag =/

Ha en bra Fredag alla!!!


Kram// Julia


Av Julia - 7 mars 2013 21:51

                                HARMONINS  CARISMA

Av Julia - 7 mars 2013 21:35

Hej!

Fick ett förslag om att jag skulle skriva om tjejerna i min klass.

Tycker att de är bra tjejer klassen, är inte så mycket med alla och vissa kommer man kanske inte lika bra överens med alltid, men tycker att vi har bra sammanhållning vad jag sett/hört.


Nästan alla är hästtjejer vilket kanske är lite tråkigt ibland, hade varit roligt med lite blandade intressen.


   <------ Världens bästa Linn <3 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards