Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Julia - 5 maj 2013 20:54

Hej!
Vet att det inte har varit bra alls på bloggandet, men ge förslag på vad ni vill veta/läsa, jag vet ju lixom inte det ;)

hopptävling igår i Östjämten, första hopptävlingen med Sonat!
Det gick bra och jag är nöjd.
Startade L:C med 4 fel (en rivning) hade helt enkelt kass galopp runt hela banan, men vi tog oss till omhoppning iallafall. I L:B hade han SUPERFIN frammåt galopp utan att bli för lång, han hoppade runda fina språng och var jättekul att hoppa. Näst sista hindret i grunden fick vi ett skitpet och kom inte till omhoppning, det hade jag ju velat mest för att muren var i omhoppning :D

De flesta ryttade vill inte hoppa "titthinder" men jag tycker det är kul! Det käns oxå så att ryttare ibland hr det som ursäkt för t.ex ett stopp, om det var ett titthinder fast det lika gärna kunnde vara att man själv gjorde nått misstag.
Tolka inte dethär fel!!!! Jag säjer inte att det är så för alla, för hästar kan bli rädda för sånt! Säjer inte att det händer ofta och att det är just så för dig som läser!!

Dressyr idag i Kåge :) Åkte med Julia N och hennes mamma upp :) Första klasser gick sådär men jag är ganska nöjd. Andra klassen (L:B1) Var både individuell och lagklass, div.3 omgång.2 :)
Det gick bra i individuella klassen för mig, ingen placering men är supernöjd !

Väntade och väntade och väntade på lag resultatet, det var spännande.
Och vi vann!!!! :) :) :) Bra jobbat tjejer idag! :D

Godnatt! /JuliaBulia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards